2011. június 20., hétfő

idiotizmus

Pénteken kitört alólam a villa, vasárnap meg szaltót dobtam. Ha végig gondolom ezek mind figyelem hiány miatt történtek, a villán észre vehettem volna a repedést, a trekkingen pedig fejben kellett volna tartani, hogy a másik az első fék karja.

Mindig is jellemző tulajdonságom volt a figyelmetlenség és sohasem sikerült eddig legyőznöm, vagy csak nem veszem észre, hogy javult esetleg. Ez az amit nekem és talán neked észben kell tartani, mindig a szem előtt lebegtetve, hogy megelőzzük a bajokat.

10nap betegszabira lettem kiírva, mert a szaltónál bezúztam a jobb térdemet és terhelésre duzzad...10 nap, frászt kaptam majdnem mikor közölte az orvos. Nem csak az, hogy sok pénz, hanem egyáltalán nem tekerhetek a jobb lábammal eddig...és engem megfolyt, amikor nem tekerhetek..drog. Ezért nem is bírom ki, mondtam a diszpécsernek, hogy betudok majd állni félnapokra, bal lábbal. Mivel én vagyok az 5., aki munkahelyen kívül sérül meg és megy betegszabira, így eléggé rosszul érzem magamat..haszontalannak.

A bónusz pedig az, hogy nem tudtam elmenni a vidék kaland program meghallgatására és így valószínűleg lőttek az egy hetes paraszt táboromnak...

Viszont azt hiszem, történt ma vlm véletlen, amit fontosnak érzek..egy találkozás. Remélem jól sül majd el, mert erre már azt mondanám, hogy volt "értelme" lesérülni. :)

De a bal lábam tuti vastagabb lesz egy hét múlva :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése