2011. június 29., szerda

Csak úgy írok, úgy mint amikor találkozol valakivel és mondanod kell valamit. Olyankor nem gondolkodsz el, csak ösztönösen cselekszel, előhúzol valamit a fejedből, memóriádból. Olyat ami egyszer már bevált vagy még nem próbáltad ki.

Ma megint be kellett ismernem magamnak, hogy elvesztettem az érdeklődésemet, a felfedezés vágyát, a kaland hiányát. Persze újra meg lesz majd, de nem tudom mikor és merre. Most van 1 fő irány, ami lassan 1 éve uralja a hétköznapjaimat..a pedál, a kormány és város egybefüggése. Ez nem csak a sebességen keresztül történhet meg, hanem a gondoskodáson át egy jó buli ig a futár arcokkal vagy épp egy kaland egy szempárral, olyan sok út van, amit megnyit előttem ez..vagyis inkább.. Ő . Nem kéne becézgetni, hiszen egy tárgy,  eszköz csupán. De ha egyszerűen illuminál és felforgat, akkor nem csaphatom hozzá az oszlophoz, nem vághatom le a földre. Csak finoman vele, mert meghálálja, de ha nem is, hát megérdemli.

Viszont 1,5 hete nem raktam meg, de nagyon nem sőt teljesen röhejesen mutattunk egymással. Lógott róla a jobb lábam, ballal meg erőlködve tekertem az egysebességest. Hétfőtől megmutatjuk újra, hogy mire vagyunk képesek.

Szóval ott tartottam, hogy érdeklődés..út..cél..bukás..felállás..siker, ezek azok, amik csak egy iránnyal érhetőek el, de nekem ez most nincs meg és hiányoznak ezek a folyamatok, amikor hajtom magamat, hogy kész legyek, jó legyen, működjön és elismerjenek, majd miután elszúrtam, újra megpróbálhassam, magamat adhassam, hogy megmutathassam, mit tudok.

A munka is hiányzik, nagyon..kezdek kiesni a ritmusból..éjfélkor fekszem le és 8kor kelve még vissza alszok, pedig előtte 6-7 között pattantam az ágyból ki..na jó ez kicsit túlzás. De meg volt az az állandóság, ami engedett változatosnak lenni..a kettő egymás nélkül nincs meg, ez abszolút logika, ha nincs állandóság, mit nevezünk változatosságnak?
Szóval a munka fontos, persze inkább még tanulnék, csak ezt 3 éve kellett volna belátnom. A munka nevel, nagyon sokat és ha figyelsz, akkor jó irányba. Az első főnököm nagyon szigorú volt, de jó fej. Ha valamit elrontottam, levont ,fegyelmezett, amikor jól csináltam akkor jutalmazott. Sokszor veszekedett velem, nem illett össze a habitusunk, de így is 1 évet dolgoztunk együtt..jesszus mennyi idő volt, kívánom, hogy ez a hely is ilyen legyen.
Mert itt jól keresek (ha épp nem vagyok beteg...) , nem kell túl hajtanom magamat, élvezem és vannak egészséges mellékhatásai is...kerékpáros futárnak lenni állati jó dolog, ha bírod az időjárást!

Aztán: tervbe vettem, hogy építeni fogok egy úgynevezett Tall Bike-ot, magyarul magas bicikli. Ennek az a lényege, hogy az ülés fejmagasságban van és amikor fel szállsz rá és mész, pont olyan mintha repülnél. :)


Ha megtetszik, talán fogok csinálni egy túrára valót is, aztán irány Balaton, Várvölgy :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése