2011. szeptember 8., csütörtök

Az utolsó nagy haj mosás

megtörtént. legalábbis még itthon. Holnap fodrász szalon és nyissz. marad úgy 3-4 cm és ezzel kell amdj kezdenem valamit.. kíváncsi vagyok és persze félek is, és attól tartok, hogy az olló, abban a pillanatban nem csak a hajat fogja vágni, hanem egy eddigi imidzs végét is meghatározza.. 1 nyissz és meg annyi változás, biztos vagyok benne, hogy belül is. 5 éve nő már és mindig arra gondoltam, hogy öreg koromra hosszú ősz hajam lesz, de már 3-4 hónapja máshogy látom. Változni kell, ez megcáfolhatalan, egy korszaknak ezzel vége, a haj rázós propelleresnek tuti. ...

Áhh össze vissza írok..sajnos ezen is látszik, hogy még zavaros az egész, nem vagyok teljesen elhatározva..nem tudom milyen lesz. De eddig mindenki azt mondta, hogy jól fog állni, mert "szép az arcom" hát, legyen így.
Azért ez nehéz így :) Mivel nincs tiszta önképem, sőt! Önbizalmam sincs, legalábbis a normálist erősen kerülgeti.

------

Ennyi, nem is volt olyan nehéz ez. Túl misztifikáltam, de pont ezért lett egy pozitív csalódás..ha erről tudok, biztosan hamarabb levágatom, de most már egyébként sem lesz miért hiányozzon.

Holnap este beszámoló...meglássuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése