2011. július 2., szombat

Röppenet-elégedetlenség

Szót említettem az önmegvalósításom hiányáról...azt hiszem ebben közrejátszik a mostani anyagi állapotom és a lakhelyem is. Persze mázlista így is, hálás vagyok érte, de ez nekem nem elég.

Régen mindig arról ábrándoztam, hogy lesz egy saját műhelyem, ahol építhetek. Most már nem csak elektronikáról lenne szó, hanem bringáról is. De ez itt nem megvalósítható sajnos..ha elmegyek akkor olyan hely kell majd, mint amilyen a srácnak a taxiban volt ,fent a háló, lent a garázs..junkies! A körülményeket meg le kell szarni.. Önkormányzati félszuterén vagy vlm a föld alatt egy kis napfénnyel.. zsír lenne..



Azért ülök mostanában sokat a gép előtt, mert keresek valamit..de itt nem fogom megtalálni az biztos, nem vagyok már az a vérbeli kockafej, mint voltam kiskamasz koromban. A kezeimet nem csak pötyögésre akarom használni.. :)

Ezt a dalt már tegnap is kiakartam rakni. Több mint 16 perc tömény eredetiség és energia:


Part2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése